FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Czy chcąc dokonać zakupu w sklepie, muszę założyć konto?

Chcąc dokonać zakupu w naszym sklepie, nie ma konieczności zakładania konta (można je robić jako Gość). Decydując się jednak na rejestrację, wartość każdego zrealizowanego zamówienia będzie sumowana i po osiągnięciu odpowiedniego pułapu kwotowego, otrzymasz rabat przewidziany dla stałego klienta w ramach programu lojalnościowego (szczegóły tutaj PROGRAM LOJALNOŚCIOWY). Zakładając konto będziesz mieć także stały dostęp do m.in. historii i szczegółów złożonych zamówień, a także przechowalni.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Tak. Przyjmujemy zamówienia także telefonicznie, jak i mailowe. 

Co oznaczają dane liczbowe przy nazwie produktu?

Przykładowo: OWALNY KOSZYK BAMBUSOWY 15x17x20h cm: pierwszy wymiar to długość, drugi – szerokość, a trzeci – wysokość. Wszystkie koszyki są mierzone po górnej, zewnętrznej krawędzi. 

Co oznacza status PRODUKT CHWILOWO NIEDOSTĘPNY?

Jeśli w prawym górnym roku w karcie produktu widnieje informacja PRODUKT CHWILOWO NIEDOSTĘPNY oznacza to, że stan magazynowy takiego produktu jest równy 0, nie można go zamówić, ale na pewno pojawi się jeszcze w naszej ofercie sprzedażowej po dostawie. Jeśli chcesz uzyskać informację o jego dostępności, prosimy w polu POWIADOM MNIE KIEDY BĘDZIE DOSTĘPNY wpisać swój adres mailowy. Po dostawie otrzymasz od nas informację o uzupełnieniu stanu magazynowego produktu i możliwości jego zakupu. 

Gdzie mogę podać informację, jaki kolor produktu bądź jego wzór wybieram? 

Takie informacje jak: kolor produktu lub kształt można zamieścić w polu „KOMENTARZ DO ZAMÓWIENIA” lub wysłać tę informację mailowo na adres sklep@koszyki.net.pl 

Czy mogę przyjechać i na miejscu, w siedzibie firmy, kupić interesujące mnie produkty?

Prowadzimy SPRZEDAŻ WYSYŁKOWĄ. W siedzibie naszej firmy jest możliwy wyłącznie ODBIÓR OSOBISTY wcześniej złożonych zamówień.  

Czy mogę osobiście odebrać zamówione przez Internet produkty?

Tak, jest możliwy odbiór osobisty. Jego warunkiem koniecznym jest wcześniejsze złożenie zamówienia (na www.koszyki.net.pl, mailowo, bądź telefonicznie). Odbioru zamówionych produktów można dokonać dopiero po otrzymaniu od nas mailowego lub telefonicznego powiadomienia o gotowości zamówienia do odbioru. Zazwyczaj realizacja takiego zamówienia trwa ok. 24h (dot. dni roboczych). 

Gdzie mogę odebrać zamówiony towar?

Miejsce odbioru zamówienia to siedziba naszej firmy TIN TOURS mieszcząca się przy ul. Daszyńskiego 63 w Brzeszczach od pon. do pt. w godz. 7-16.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienia złożone do godz. 8 (w przypadku wysyłki pobraniowej lub zapłaconej poprzez system PayU) są realizowane jeszcze w tym samym dniu. Zamówienia złożone po godz. 8 przechodzą na kolejny dzień roboczy lub – jeśli wybrany sposób płatności to przelew tradycyjny – po odnotowaniu płatności na naszym wyciągu bankowym. 

Kiedy paczka zostanie wysłana?

Czas wysłania paczki zależy od sposobu płatności za zamówienie:

  • paczka pobraniowa - wysyłka w ciągu 24h od daty złożenia zamówienia (dotyczy dni roboczych)
  • płatność PayU, imoje - zazwyczaj w ciągu 24h od daty złożenia zamówienia (dotyczy dni roboczych)
  • tradycyjny przelew bankowy - po odnotowaniu płatności na naszych wyciągach bankowych (zazwyczaj ok. 2 dni roboczych)

Kiedy otrzymam przesyłkę?

Termin otrzymania przesyłki jest zależny m.in. od formy wysyłki wybranej w czasie składania zamówienia. Kurier DHL dostarcza paczki w ciągu 24h od daty wysłania przesyłki, Poczta Polska – w ciągu 2 dni roboczych, a paczki zamówione do Paczkomatu InPost są zazwyczaj gotowe do odbioru w kolejnym dniu roboczym od daty nadania. W okresach przedświątecznych podane terminy mogą się wydłużyć. 

Co oznacza status przesyłki InPost PRZYGOTOWANA PRZEZ NADAWCĘ?

Przesyłka z takim statusem została już spakowana, wygenerowano dla niej także etykietę nadawczą, ale nie została jeszcze zeskanowana i odebrana przez kuriera. 

W jakich godzinach mogę skontaktować się z konsultantem?

Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7-16.

Czy jako adres dostawy mogę wskazać adres zagraniczny?

Tak. Aby ustalić koszt wysyłki zagranicznej, prosimy o kontakt mailowy: sklep@koszyki.net.pl lub telefoniczny pod nr telefonu 032/2110250 wew. 23 lub 25 .

Co to jest e-przesyłka?

E-przesyłka to usługa Poczty Polskiej. Jest to przesyłka kierowana do wskazanego w zamówieniu urzędu pocztowego / na stację Orlen / do kiosku / saloniku Ruch, do sklepu Żabka lub FreshMarket. 

Czy mogę zwrócić zamówione produkty?

Zgodnie z prawem konsumenta, zakupione w Internecie produkty można zwrócić do 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny na własny koszt. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania i być zniszczone. Powinny zostać zwrócone w oryginalnych opakowaniach.

Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócony towar?

Zwrot pieniędzy następuje do maksymalnie 14 dni od daty otrzymania przez naszą firmę zwrotu (odpowiedni zapis w regulaminie sklepu).

Co muszę dołączyć do paczki?

Do paczki ze zwracanym towarem należy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia – dostępny na naszej stronie w zakładce (wraz z podanym numerem konta) oraz dowód zakupu. Ważne, aby w formularzu znalazł się numer konta, na które przelejemy należność.

Jaką kwotę przy zwrocie towaru otrzymam?

Jeśli towar jest nieuszkodzony i nie nosi śladów użytkowania, zwrócona zostanie cena towaru oraz równowartość najtańszej dostępnej w ofercie formy wysyłki. 

Czy produkty zakupione na fakturę mogę zwrócić?

Zwroty zakupów na fakturę nie są przyjmowane. Więcej informacji na ten temat w zakładce WYMIANY / ZWROTY / REKLAMACJE  

Jak wygląda procedura reklamacyjna?

Jeśli chcesz zareklamować otrzymany towar, prosimy o przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego na adres sklep@koszyki.net.pl oraz dołączenie zdjęć wadliwego produktu. 

Co to znaczy, że moja przesyłka dostarczana za pośrednictwem Poczty Polskiej znajduje się w WER Warszawa / Kraków itp.?

WER to centra sortowania zlokalizowane w dużych miastach, do których trafia każda przesyłka Poczty Polskiej. Stamtąd jest kierowana w dalszą drogę. W nielicznych przypadkach przesyłka znajduje się w WER nawet kilka dni - dotyczy to szczególnie okresów przedświątecznych.

Czy jest możliwa darmowa wysyłka mojego zamówienia? 

Tak, darmowa wysyłka jest możliwa dla zamówień o wartości powyżej 200 zł brutto. Z darmowej wysyłki są jednak wyłączone produkty niestandardowe (posiadające nietypowy kształt lub/i wysokość powyżej 115 cm lub/i wysokość powyżej 60 cm w przypadku tyczek, drabinek, łuków bambusowych) oraz takie, których koszt wysyłki przekracza 30 zł brutto. 

Czy jest możliwość wymiany materiału, który znajduje się w koszyku lub kufrze?

Do każdego produktu jest dedykowany wyłącznie jeden materiał, dokładnie taki, jak prezentujemy w ofercie i nie ma możliwości zamiany na inny.